Morjens!


Jo, jag vet jag har varit lite lat med uppdateringar här den senaste tiden vilket delvis beror på att jag inte helt enkelt orkat och att jag inte har haft nåt intressant att skriva om(inte för att jag har nu heller).

 Jag mår bra fast det emellan är lite rådd hit och dit men har bestämt mig att ta en dag i taget, det blir bäst så!
Annors flyter mitt liv på ganska som vanligt med skola, vänner, serendi, träningar och nu även bilskola! Kan inte ens tänka mej tanken att jag snart ska sätta mig bakom ratten, huj! Har faktist lilla Jasmin blivit så stor, en konstig känsla, lite mindre än 13 veckor kvar! Haha! Före det förhoppningsvis en södernresa med Camilla till något varmt land bara ta det lungt och chilla...

På fredagen var det dags för den efterlängtade  De Gamlas Dans, det var superskoj! Alla var så fina med klänningar, kostymer, mejk och frisyrer. Efter kvällens dansuppvisning var det dags för pikku-penkkis festen, vi måste ju fira nu när vi blir äldst i huset. Stämningen var obeskrivlig och festen blev verkligen lyckad, fast det för några veckor sen såg annorlunda ut. Maten var helt ok, musiken var fiilis och alkoholhalten i blodet var inte det lägsta, men superdunder skoj var det i alla fall!
Lördagen gick i krabbis och barnvakts tecken, och söndagen var som alla andra söndagar sömnig med lite serendi chill och diskussioner med favorit-Linda, nu har hon åkt till Italien, fräckis!

Nu har även sporlovet dragt igång, började med en dunderstart med länk idag morse(kunde inte motstå det härliga vädret) och hälsokunskaps läsning, kom igenom halva (!) boken, strongt av mej! Har inga egentliga planer för veckan förutom att ta de lungt och läsa på skrivningarna månne inte den här veckan går relativt snabbt och jag hoppas innerligen att jag efter lovet hittar någon motivation till skolgången som för tillfället ligger ganska lågt..

Nu ska jag fara och fixa mat till mej, broiler och ris, nam!

Tack för idag, sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0