Funny-time!


Den här helgen har varit obeskrivligt rolig! Vet inte senast när jag har haft såhär skoj, obeskrivligt!

Fredagen spenderade jag, Etta och Heidi största delen av kvällen i grannstaden, först besökte vi serendi, sen eknäs och när vi var hemma var klockan redan ganska mycket.
Lördagen var vi också först en stund i serendi sen igen till ekenäs. Ekenäs natten men INGEN happening så vi fick själv söka happeningen från fredagen och lika kul om inte roligare hade vi igår! Sen ett snabt besök till Alban och tillbaka på vägarna igen! Haha! När klockan redan var ganska mycket och vi hade tappat bort bytet, besökte vi ettan. Skitfiilis, faktist skitfiilis så där var vi inte så länge och sedan sökte vi oss hem, hade jobb idag! Tråkit att det är bänd som spelar där, ingen fiilis musik. Nu vet jag också hur man tankar, tack Heidi! Och hur man drar sladdis, haha!

Waldo's people - Back again, NRJ aamupojat - Beibi älä vonkaa, var lördagen fiilisbiisin! :D

Idag har jag jobbat, första gången det tog såhär hårt på att jobba. Men det var kanske pga. att vi kom hem ganska sent, hostade halva natten så fick ingen sömn + att allergi-medicinerna gör mig trött och för mig är det värsta allergi perioden nu!

Ikväll är det soffliggas och fotboll på agendan, imoron jobb och möjlig länk (måste aktivera mig!) .

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0