Fredagstankar och främmande mänskor..


Jess, de e fredag idag vilket betyder att framför mig har jag en helt ledigt helg, underbart! Skulle det inte vara för skrivningarna på måndag skulle allt nästan vara perfekt! Stressen kryper sig fram sakta med säkert, ska försöka att hinna och orka läsa lite, sådär slumläsa typ, sen får jag se hur långt jag klarar mig med det på måndagen, hoppeligen går det bra! :) Nervöst!

Vi hade för en stund sen en man hem till oss, vad är juttun med att alla främlingar söker sig just till oss?!
Det var en downare, en söt sån, som sku köpa vårt hus. Det var andra gången han va hit. Nu hadde han med lakan o allt, han sku sova "siellä ylhäällä" och sku komma och bädda nu. Jag var tvungen och säga att tyvärr kan han inte komma hit, då börja han gråta, tårarna bara rann och sa att han vill. Gissa om det kändes hemskt att säga så?! Stackarn... Sen tyckte han bara att han vill att "toivo elää", vad han menade med det vet jag inte! Kan inte annat än säga sötis, hoppas han nån dag inser fakta och inte kan komma hit och bo.. Sen fo han ledsamt iväg, stackarn, men vad kan man göra??

Så att, planerna är få för helgen typ att jag ska försöka ägna mig ens lite åt HK:n, kanske även och shoppa imoron och om inget annat kanske en filmkväll! Skönt ska jag berätta!

Hoppas nästa vecka går snabbt undan och det blir påsklov, bara slappa efter all stress som skolan orsakat!Slippa allt som kallas uppsatser, textkompetenser, böcker och allt annat skit! Skönt, Skönt Skönt!

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0