Historia<3<3<3<3


De blir nog 4 i hissan. Har typ läst 20sidor, sen for nervena. Förstår inte mycket och det jag läser går in lika snabbt som det far ut, just snyggt! Saken gör inte det bättre av att det är så jävla tråkigt och ointressant. Ush, vad jag blir irriterad på mig själv och det här, hade tänkt att ja sku orka läsa lite mer, men inte! Vilken självdiciplin alltså!

Nåja ja får ta det på omtenten bara, har inget annat val, ska nog försöka fara o skriva imoron och försöka att ens få en 5, men som sagt får se, just nu orkar jag bara inte! Och att inte min timaktivitet varit så stor och saknar därmed en massa anteckningar gör inte saken mycket bättre, skärpning flicka!

Nu ska jag försöka ta mig härifrån, fixa en smörgås och sen lyssna på bra musik, ja orkar inte med hissan mera. Vill inte ens se boken!

Tack för mej! / En sur och bitter Jasmin

Buckcherry - Sorry <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0