från toppen till bottnet

Mitt humör sjönk just från toppen till bottnet. Har varit aktiv hela dagen och tänka fara på länk nu men när jag skule ladda iPoden verkar den ha något fel. Den kom på men där va det. Ingen respons när jag kopplar den till datorn, det går inte att stänga av den, inget liksom funderar. Det skulle vara just typiskt att den sku fara sönder före Thailand resan, såå typiskt. Snälla rara någon gör denna apparat hel, tackkk! 

:( Bläblä!



Jess, nu funkar den som den ska igen, det var tydligen någon snäll och rar själ därute som hörde min bön! Härligt, nu ut på länk! Morjens!

Kommentarer
Postat av: evelina

haha,jag tänkte just ge dej några tips på hur du skulle få den att fungera :D men bra att du fixade det själv :))



ah,jag är avis för Thailand, bella vill meee !! :D

men d ska väl bli underbart ? ((:



me like u, very muchoos (A) <3



2008-11-05 @ 22:36:22
URL: http://evelinabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0