Pigg och glad


Gomorron! Sovde helt underbart, typ 10h och nu känner jag mig pigg och fräsch efter en dusch! Ikväll står barnvaktandet på schema medan de äldre i huset ska bort. Vet inte ännu vad vi hittar på, skulle vara roligt med något annorlunda. Håller fortfarande stadigt i vad jag sade, alltså ingen utgång ikväll, men ni som ska ut, hoppas ni har det skoj!
Idag borde jag dessutom skriva både modda och franska uppgiften + lite andra franska uppgifter. Död åt uppsatser, just nu iaf!

Dessutom kan jag tillägga att det endast återstår 2 veckor(!) tills vi sitter på flygplanet med destination Pattaya och hotell Thongabura. Fyyfan va skönt och precis vad jag behöver för att ha ork för denna höst och vinter. Har på känn att det kommer att bli tungt, men det fixar vi!

Tjeba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0