sönder


Sitter som bäst och njuter av finsk underhållning på topp, nämligen BB. Bra liv tycker vissa, men jag har en förkärlek emot programmen. Typisk finne humor kanske. 
Idag har det varit en typisk söndagsfiilis, sönder, ätit skitmat, läst lite engelska, tittat på engelska filmer och Gilmore Girls eftersom det imoron är dags för engelska hörförståelsen. Återstår att se hur bra koncetrationen är imoron, det är min sämsta sida gällande hörffar, tankarna vill helst åka bort nån annanstans. På tisdagen är det finska hörf, det känner jag mig ändå lite säkrare på en engelskan, men det återstår att se.

Helgen har gått fint, fredagen helt normi, lördagen först jobb, sen kom etta och heidi över för att tittta på film och slutade som den inte borde, ajaj, var är självdiciplinen?! Men jag hade helt skoj så.. :D

19 dagar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0