it's the time, it's the right time, it's the time, yo, it's the perfekt time

 

Tydligen fungerade inte bloggen igår, skrev ett inlägg om min fullsmockade dag igår men tydligen har det inte publicerats utan bara försvunnit. I varje fall, igår var jag till ekenäs, på systers dansträning, vidare till punttis och sen slocknade jag framför psykka boken och vaknade imorse av ett telefonsamtal. Vilket tydligen blivit rätt vanligt de senaste mornarna(?).

Känns verkligen i armarna att vi punttade igår, men jag trodde det skulle vara värre.. Har varit till jobbet idag, imoron och på fredag ska jag vikariera lite igen, riktit roligt. Så ikväll ska jag läsa, förbereda mig för imoron och läsa ännu mera. Läste nämligen kanske 3sidor igår innan jag bokstavligen slocknade i boken, snyggt!



Redrama - Du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0