jag är på min egen nivå, fick de flesta att förstå


Just nu skulle jag bara vilja berätta om något roligt som hänt eller ska hända, men tyvärr, livet känns allt för vardagligt i detta tillfälle. Har inte gjort mycket annat än jobbat och det ser typ likadant ut imoron och på fredag och lördag och söndag.. Trots att det tar emot att gå dit, jublar jag varje gång kontot fylls med lönen och då känns det att det definitivt har varit värt mödan. Dessutom är det inte så jobbigt, vissa dagar och vissa händelser är riktit kul och sådär, ähh, egentligen är det nog helt great, just nu känns det bara såhär tror jag?!
Önskar att det kunde bli mera sommarväder iaf, tänk att det redan nästa vecka är midsommar? Helt sjukt egentligen. Hur många soliga dagar har det liksom varit, hmm, 2 kanske, tjuhuu! Tyvärr hamnar jag jobba över typ hela midsommar, men tänkte att hellre jobbar jag midsommar än regattan, så är det bara, tar igen allt där sen! 
Hade veckoslutet planerat och bestämt med nu visar det sig att det är 3000 saker som jag inte hade tänkt mig på samma lördag. Så nu gäller det att välja, och diskutera lite med Etta hur vi gör!? Klassträff med lågstadieklassen, Cheek keikka i Lojo eller grillfest hos Nelle? Hur typist är inte detta? Alla alternativ låter nice och iaf med tanke på att jag börjar jobba först kl15 på söndagen. Noja, får se. Lite bort hemifrån iaf. Nu sova, ímoron till golffen igen, och då hoppas jag, hoppas så mycket så mycket. Hoppas jag inte hoppas helt i onödan, får se det imoron.

Jag längtar redan tillbaka till denhär dagen och tror inte jag aldrig kommer att sluta längta tillbaka. Så jävla MAYHEM!

Kommentarer
Postat av: K

Jag hoppas hoppas hoppas hoppas också :DD ÄÄÄÄ

2009-06-11 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0