työputki, jejjejjjeee,

Från och med 11 idag börjar min jobbputki som fortsätter till fredag kl21. SEN TAR JAG UT HELA SOMMAREN. Regattaaaaa, fyfan så jag längtar. Jobbet känns inte alls lockande när vädret är som det är för tillfället, men pengarpengar. Har idag redan hunnit ta ut allt jag kunnat av solen, härligt. Det tråkigaste med jobbet är säkert kläderna, svarta kläder dag in och dag ut, hur tråkigt är inte det? Sommarkläder är det bästa jag vet och jag lider varje gång jag drar på mig svartabyxorna och den jävla svarta pikén. Fyfan. Nu måste jag iväg, tanka och hinna via butiken. Bye, ses säkert på regattan om ni inte är påväg till bruksgolf nån dag eftersom jag kommer att befinna mig ganska långt endast där och i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0