cause we all just wanna be big rockstars


Sunday, bloody sunday. Det känns iaf att vi festade rejält igår, snacka om fullt ös medvetslös. Vill inte ens veta hur fjantiga vi har sett ut i a8 igår, tänk er 3 brudar i batman dräkt och alla lika stenade. Men vi hade iaf fiilis från första början och enda till slutet. Vi började med att förfesta hos Étta och småningom fylldes huset av glada festade, vi rojsade och alkoholen rann ner i stupen med god fart. Sen begav vi oss till älskade a8 och fortsatte röjjandet där. Kanske några för många fisu-shottar och kossukolan men det är så det ska vara. Idag tänker jag inte göra nåt nyttigt, tänker bara vara, chilla och sova. Dessutom serenditräff med Etta och gå igenom gårdagens händelser. Det är bra att jag kan fylla hennes minnesluckor och hon kan fylla mina, och det som ingen av oss minns så har inte hänt, helt rätt. Sen skrattar vi igenom allt nolot, gjort är gjort och man kan inte ändra på det så är det bara. Vi hade iaf roligt som fan och det är huvudsaken. Tyvärr har jag inga bilder alls från igår, har ingen aning vart jag har satt kameran..

Kent - gravitation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0