I opened my eyes last night and saw you in the low light


Faaaan va skönt med helg! Lovely! Har inga som helst planer, tänker typ bara chilla och slappa. Varva ner, bada bastu och fortsätta Californication tittandet, helt bäst! Hoppas det också blir en och annan serendi kväll.
Småningom intas huset av spöken och häxor då syster 8år ordnar Halloweenparty för hennes vänner. Tur att vi har stort hus, tänker låsa in mig i något rum och sova lite, mimmi och hennes kompis fixar med underhållandet av barnen medan Cam o pap rymmer till Ikea. Har gjort en lång beställningslista till dom för jag fick inte följa med.. Ikväll blir det Idol fredagsfinal med rock tema(tror jag?) och popcorn, lovely det också!
 Nu ska jag hänga upp lite spindelnät och spindlar här nere i källaren. Precis som om det inte skulle räcka av dom riktiga spindlarna utan syster måste ha eeextra mycket såna! Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0