i wasted so much time, in places with people not my kind


Är lite förvirrad. Har ingen aning om vad jag ska göra, och allt jag bestämmer mig för att göra går alltid åt reven så har inte farligt mycket inspiration kvar att göra vad jag vill heller för jag vet slutresultatet. Snacka om jobbigt.  Måste fundera och planera och fundera och planera lite till. Ska göra det hela kvällen och lovar mig själv att när jag lägger mig idag ska jag veta hur jag gör. Nu blir jag och duunarmännen som förstört hela vår bakgård serverade operasmörgåsar, nami! Sen ska jag söka syster från Ekenäs och sen kaf med Etta. Kiva liksom att jag ens har öppnat tentböckerna idag, hha, bra går det! SeeY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0