let's laugh until we cry, life is only what you make it now


SATAN! Helt rakt ut! Min vrist ser ut som den jävla bollen jag steg på idag, det värker och jag är arg och bitter förtillfället. TJOHO för jobb imoron, matcherna på lördagen och min familj. Tror dock att det inte är mera än en vakio förstreckning (precis som med andra vristen då), måste bara vila och äta värkmedicin så blir det nog bra. Hoppas det känns redan bättre imoron.. Som tur har jag vriststödet kvar hemma och kryckorna ifall de skulle behövas.
Nu tänker jag lägga mig under täcket, ignorera allt och alla, tycka lite synd om mig själv och fortsätta tittandet på Californication. Imoron är en ny och bättre dag, ska ju ha musiklektion och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0