woah woah and I will never leave you, Im still loving you like it was the first time


Fan vad rastlös jag är. Kan inte sitta still, har läst bloggarna och fbooken tuusen gånger, varit i serendi, sett på film och en massa till. Nu måste jag hitta något att göra fram till 21 då det kommer BB, sen sova. Vill på länk eller ut och gå, men eftersom min vrist inte känns så bra idag så står jag över det. Blä, sunday, bloody sunday!



Nu sku jag mera än gärna kunna hoppa på flyget med destination stranden och solen. Tillbaka hit ska familjen åka i Januari, medan jag blir hemma och leker aktiv veckosluts studerande. Men man kan ju alltid drömma sig iväg, det tröstar nästan lika mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0