everybody on board, lets not rock it out


Lite blandade känslor just nu. Samtidigt som jag vill skratta av glädje vill jag gråta lite. Bergochdalbana fiilis idag. Först ledig på dagen, marknadsbesök och lakuremmar. Sen till skolan och nästan somna av tristess, pedagogisk filosofi, var ännu tråkigare än vad det låter. Sen tog jag "ledigt" från de sista lektionerna (bra början) och körde iväg till hallen på herrarnas första hemmamatch. Tråkigt med förlust, men sånt händer. Fyfan vad härligt med hemma matcher igen, fiilisen är härlig i hallen! Sen träningar, bra tempo igenom hela träningen och det var riktit roligt. Måste kolla hur det blir med en eventuell bastukväll som är lite i sikte, skulle sitta fint. Sen kommer jag hem, och då kommer tråkiga nyheterna igen. Blir bara ledsen. Så kan de gå.
Och dessutom blev mina veckosluts planer förstörda just också. Fortsätter alltså bra, barnvakt, kan de fan bli bättre. NO. Hatar när jag alltid väntas ställa upp, hatar hatar hatar.Nu brändes mina sista nerver totalt. Kanske bäst att fara o sova. Och kanske det blir lite bättre imoron. Och hoppeligen är pedagogisk filosofi intressantare imoron. ANGST!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2009-09-25 @ 11:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0