jag gav aldrig upp dig när du försvann

Tar kväller nu. Dagen har bestått av kaffe, butiksbesök, häng med underbara Linda (som jag saknat dig bruden) i serendi like in old times (då vi var vakkarin där, fina tider det hörrni), hemlagad pizza, åter besök till Serendi men denna gång i sällskap av Karishjärns shakki och avrundat kvällen med Uno och Robinsson.
Nu är jag mitt i allt dessutom styrelsemedlem och sämst av syrrorna på Uno. Hur fan det gick till har jag ingen aning om? Jag som har noll ordning och reda med mig och jag som brukade vara bäst på Uno. Avslutar dagen och väntar in helgen tillsammans med Coldplay. Latero.
Ps. Bilder bjuder jag på imoron, har haft alltför mycket annat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0