remember those walls i built? Well baby there tumbling down


Och så börjar denhär morgonen med motgångar, hur jävla trött är jag inte på det just nu? Känns som hela mitt liv (okej, nästan hela) är en motgång just nu, när ska trenden vända? Har försökt intala mig själv att kyl tää tästä, men? Fanfanfan, motgång efter motgång. Ge mig sommar, bra humör och en frisk hals. Nu ska jag dränka mina sorger med en kopp kaffe och bara en massa egentid hela dagen och kvällen, har svårt att tänka mig att denhär dagen varken kan bli bättre eller sämre än vad den just nu är.. Är knappast bra sällskap för någon idag...... Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasu du e en aktiv bloggare :)

2010-02-19 @ 17:16:46
URL: http://loottaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0