we dont need anything or anyone

Jag följer överlag dåligt med i OS. Kollar sportnyheterna lite då och då, och visst blir jag glad ifall det blir en och annan medalj för oss, men ishockeyn är det enda jag intresserar mig för lite mera. Ikväll börjar de Finska Leijonens kamp upp mot guldmedaljen, ikväll möter de Vitryssland, och jag ska faktist bänka mig framför tvn och hejja lite!
Min största idol då jag var 7år, bodde i Åbo och var granne med just denna ska faktist spela ikväll. Då en gång i tiden hade jag tom. hans autograf på en av mina sportväskor, och den väskan var just guldvärd, var i världen den finns nu är ett mysterie i sig. C'moon Koivu, c'moon Finland!
Bildkällä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0