What you got boy is hard to find, I think about it all the time

Hello! Härligt med veckoslut och slappa dagar, men samtidigt får dagar som dessa mig att vänta mera än lovligt till varma sommarkvällar omringad av glada människor och bra fiilis. Känner mig så otroligt trött, hängig och ofräsh just nu. Men snart åker familjen iväg till Thailando och jag stannar ensam hemma, trots att jag mer än gärna skulle åka med kommer det bli sjukt skönt att vara ensam hemma och göra lite som man vill, chill!
Detär ju lördag idag, borde hitta på något, men inget känns så lockande. Möjligen lite serendi chill, karen-flippas eller robinsonkväll...
Lite lördagsmusik:
Ke$ha - Your love is my drug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0