denna eviga sommarlängtan

Gokväll! Har en lång och väldans produktiv dag bakom mig. Först jobb, sedan vidare på stödundervining, hem och vidare ut på äventyr med Etta. Äntligen har jag kommit hem, ätit kvällsmål och förberett för jobbet imoron. Alltså ska jag också på jobb imoron, trevligt trevligt.
Då vi satt på kvällsté i serendi med Etta började vi planera våren och sommaren. Sjukt så jag längtar men fy vad långt det känns, iaf i detta snöoväder. Tycker att den här snön räcker till nu, men tydligen inte.. Drömmer mig iaf bort till soliga dagar, solglajjor, lösglass, sommarmusik hööögt i bilen och helatiden påväg någonstans och nästan helatiden ett leende på läpparna, good times good times. Som tur kan man iaf drömma och längta lite då det räcker en tid tills dessa tider anländer hit. Lite plåster på såren liksom.

Just nu ligger det typ ett typ 1m tjockt snötäcke på dessa bord och bänkar, give me these times.

Kommentarer
Postat av: malin

Här smälter snön helatiden, så hoppas de int kommer mera. Jag är nog lite nervös för operationen, för de vet inte vad min näsd tätthet beror på, inget visas på rötngen. så han kan inte svara på vad som skall opereras nu, utan ser under operationen :( Hatar bara 2-3 dagar efter, de blöder och rinner gulvätska konstant, o man kan it dricka för man e så tätt... o så ska man ti sjukhuse o riva ut 50cm långa tamponger från bihålorna, fan va ont det gör. så 26.4 väntar ja inte på. 0 3v träningspaus, så de eiaf positivt:)



kram

2010-03-17 @ 07:02:47
Postat av: Linda

Jag lääääängtarrr!!

2010-03-17 @ 13:30:16
URL: http://libas.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0