ställ er upp, hur låter ni?

Vill inte ens tänka bakåt på mitt killer-veckoslut, allt gick bara så fel det kunde. Nu känns det iaf aningen bättre. Men fick en till smäll idag när jag satte mig i bilen, pangpung, 30E böter på vindrutan. Tydligen fick inte bilen stå där den stod och tydligen hade poliserna ganska tråkigt då bilen stått där nu i några månader och nu kl.1 på natten tyckte de att det inte gick, såja, bara att betala. Dessutom av någon konstig anledning fungerade inte TV3play idag heller på min dator jag som hade suktat efter några glamourama avsnitt... Börjar vänja mig vid dethär.
Nu ska jag dregla loss på Nelly.se, klicka hem en och annan sommarklänning och -sko, drömma om varmare väder och som kontrast fylla i lite sjukhus papper, ännu 1 dag kvar att njuta av kaffe och varm mat... Smell u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0