Ibland rodnar jag innan orden ens träffat luften. Nervositeten torkar ut munnen, men jag älskar törsten....

Så var det måndag och ute stormar det. Beck-mörkt är det dessutom också. Ungefär så är det här inne idag också, storm i sinnet och så mörkt också, inte beck-mörkt men mörkt i alla fall. Och så lite magont. Kanske för att jag ska på tå-operation (HUR löjligt låter inte det? tå-operation, haha) och jag är nervös. Främst för att jag jag inte gillar sjukhus och för att jag a v s k y r  sprutor, nå hoppeligen sker det snabbt och inte så smärtsamt. Och att jag inte förblir invalid för så lång tid. På lördag ska denna brud vara i skick och gärna med klackarna i taket!
Nu blir det lite MeKult (HAT!) läsning och plättar, kanske det höjer stämningen såhär på mörka måndagskvällen.
Måndagslåt: Promoe - Kråksången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0