home in vasatown

Är äntligen hemma i Vasa efter en återigen alltför lång tågresa. Försökte titta på film, surffa på nätet, sova, lyssna på musik och sova lite till men varje gång jag blickade på klockan så hade det gått typ 10min. Fiilis, då resan tar typ 6h. Men fy vad skönt det är att vara tillbaka. Har även taggat för gulisen som är imoron. Dessutom när jag loggade in på fb här hemma såg jag att Bianca från klassen taggat mig på några Ollis bilder. Har "lånat" några och tänker publicera dom hit. Mitt ansiktsutryck speglar så vad jag känner, lycka och glädje. Ollis har varit på jävla bra de senaste gångerna och hoppeligen blir det en grym avslutning på gulisen där imoron!!111
Klockan är inte ens nio(!) och fiilisen är gryyym!
(Biancas bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0