Poison my sight while you kiss me goodnight, in the happyland. Go on, poison my sight

Och så kom smällen, den där jävla smällen. Efter alla skratt och leenden. Känns som ett stort  K A O S  just nu. Allt. Vet inte vad jag ska säga eller tycka för att det ska vara rätt. Vill så mycket men kan inte göra så mycket. Känns rätt värdelöst just nu. Värdejävlalöst. Men det här är något som måste bearbetas. Smakar på det, bearbetas. Därför skiter jag i bloggen, i datorn och bara lever i nuet för en stund. Försöker bara finnas till. Lätt är/blir det knappast. Plötsligt skulle jag göra allt för att vara tillbaka i Vasa.. Men gör som jag alltid gör, tröstar mig med att det löser sig nog, det gör det alltid. Som tröst får jag krama familjen ikväll när de kommer. Lite svårt att sätta ord på allt just nu. Tungt, kanske? Men en sak, du gör inte det lättare.

Därför hörs vi senare, inte idag, knappast imorgon men kanske sen den dagen när lugnet lagt sig. Nu måste jag vara här.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0