Just my luck!

 
Mysigt, kom just hem från träningsmatchen mot ekenäs (som btw slutade 3-3) helt okej men bättre kan vi å de vet vi! Men jag hadde verkligen inte lyckan me denhä gången och min fot är bokstavligen från R E V E N !
Lyckades på nåt sätt trampa på ekenäs flickans skko och dit fo de. Just nu e den uppsvullen och blå, mysigt ska ja säga och ännu mer med tanke på storvreta som förövrigt är nära, typ lite på 2 veckor bara tror ja.

Hoppas bara de blir bra, sen bara tejp och ut på planen igen!

De dä förstörde hela min kväll och troligtvis hela helgen, kan ju knappt gå. :/ Så inget JUMBO imoron, men det är väl både bra för plånboken och vristen.
Troligtvis också ett besök till hallen ikvl om ja orkar ta mej dit me den hä foten.
Har förövrigt också beställt frissa tid till onsdagen så på denhä tiden måst ja bestämma mej hur? :)

Ha ett trevligt v-slut!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0