En annorlunda tågfärd..


Idag morse tog jag tåget till grannstaden Ekenäs och måste säga att har aldrig träffat på en så öppen människa på tåget som idag. På den korta stunden från Karis till Eknäs hann hon i princip berätta hela sin livshistoria till mej.
 
Att hon bott i Spanien 6år, har ett barn som e 24, gått i kauppakorkeakoulu, saknar sin vän från Spanien, gått i gymnasie 1år och bor i Jokela men är veckorna i Ekåsen, hon har alkoholproblem och att hennes fajja bodde i Hangö + mycket MYCKET mera detaljer... Honn hann även berätta säkert 12ggr att hon trodde hon sku bli försenad till de hä tåget och hon var så andfådd att ja trodd att hon sku spy, de lät precis så!  Mycket intressant ska jag berätta.

Tror de är helt bra att hon var på ekåsen för någo fel hadde hon iaf. Sen tyckte hon även att jag skulle vänta med henne på taxin till Ekåsen. Där sto ja sen i regnet med Henne och väntade på taxin och hörde på hennes berättelser. Sku va roligt att veta hur mycket som egentligen var sant i allt hon berättade.

Sen gick jag till Elmo och inhandlade ett par nya lenkkare, bra Gjort!
Sedan ett besök till Café Madicken med Kaffe, Semla och nyaste Papper. Det var härligt.

Nu ska jag tillbringa kvällen framför Franska boken (pinnade franskan idag igen, FY) och sen lite senare på laglänk!

/ hadebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0