Jag älskar prov-veckor!


Jess, igen ett Samhällsläraprov imoron(hade ett redan idag)! Thohej va roligt. Ha inte ännu ens börja läsa. Bra Jasse, duktigt! Men ja tar de me känsla liksom idag, hoppas bara känslan räcker till godkänt. Ushh va slö ja ha blivi! :/
Har sutti säkert 2 timmar i serendi idag och bara slöa å prata skit. Sånt gillar jag! Bra liv med andra ord.

Just nu e Bea här, ja orkar inte ha hon här, hon e jobbig. Ska snart laga mat, spagetti och maletköttsås, Nami!

Nu borde jag släpa ner mej och läsa, sen får jag belöna mej själv med långledigt, är ledig på freda å månda, skönt. Blir säkert en tur till Hesa eller Åbo. Saas nähdä.

Nu iväg. Hade!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Men, jasse tänkt om bea läser din blogg ;) ja sku int heller vila ha två samhällsläraprov efter varandra ;(

2007-11-21 @ 16:07:46
URL: http://www.heidimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0