Miljoner


Just nu känns det som om jag har miljoner saker ogjorda men endå sitter jag här.Och fick just veta att bokrapporten ska lämnas in i moron, Jess!.. Varför?!
Jo, för att orket inte finns nånstans. Ja e helt slut och endå får jag vila ut mej ensam hemma och 2 sovmornar i veckan. Det är så konstigt att konstant vara trött på allting allra mest skolan..

Provveckan närmar sig med stormsteg. Har 2 SL prov, 1 Mo och ett Franska.. Huj, tanken på SL-provena gör mej skrämd, känns som om jag inte fattar något, helt påriktigt.
Började läsa idag, men har ingen koncenttrationsförmåga och kan inte sitta still.. Ska försöka läsa lite till ikvl!

Just nu är det bara jag å emma(hunden) hemma. Så konstigt att de e tyst hemma när det annors allti e nån hemma och man är otroligt glad om det nånsin e ens tyst, nu är det tvärtom. Kan bara konstatera att  jag behöver människor omkring mej. Att sitta ensam i matbordet är inte socialaste som finns, det känns tomt. 
 Resten av familjen befinner sig i Thailand o njuter av solen och kommer hem först 2december, långt dit ännu, men nog ska de väl gå.
Ska försöka planera en shoppingtur inom de närmaste dagarna jag är i behov av fräsh fyllning i kläskåpet.

Och Jo det blir en STORVRETA innebandy resa för mej och laget! Fan o Ho de ska bli roligt! Väntar, Väntar, Väntar. Den 26 December far vi! Hoppas bara min kamera fungerar då! :D

Nu salkkarit och sen ut med emma och sen PROVLÄSNING!
Ha de!


Kommentarer
Postat av: malin

njut av att va ensam hema, du får ha nån kompis o bo där istället:) va ska du göra på helgen då? ojj gud, ja skrattar när ja tänker på provveckor, känns längesen:)

2007-11-20 @ 09:24:52
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0