Tråk-måns.


Ush va ja har långtråkigt och är i behov av att göra nånting. Men vad göra när jag ännu har flunssa och det regnar ute?! Det betyder att jag inte kan fara på länk (fast de e skönt att länka i regnet, men är förkyld), fara ut å gå me emma och hittar inte heller på nåt annat att göra. Noja, ja sitter här i stället och spenderar tiden.

Sku iochför sig borde läsa på samhällslära men just nu kan jag knappt sitta still. Ja behöver ha nåt att göra!Och att läsa SL gör mej ännu mer rastlös! Troligen slipper jag å träna på freda, skönt, länge sen ja sist va å träna.

Vi har förresten fått beskedet att vi ska åka till Storvreta innebandyturnering till Uppsala iår! Den 26.12 bär det iväg och så kommer vi hem den 30.12 :D Även Camilla lät positivare än förra året, så med all tur på min sida blir de en sverige resa snart! HÄRLIGT! Det kan bra bero på att dom e snart påväg till Thailand (om 10dar) och ska va där 2 veckor och lämnar mej ensam hemma med B! :/ Nåja månne jag inte klarar mej... Tror hon har lite dåligt att va när dom far och lämnar mej.
 Noja ja tar det igen i sverige sen och har 3000gånger roligare än vad dom har det.
De ser även ut som om elits A-pojkar e på väg. Kan de bli bättre än såhär??!! Nu tuffa träningar bara och så ger alla fullt så nog blir de bra! :D

Nog med de här strunt-snacket. Ha de bra!
// Jasmin


Kommentarer
Postat av: Natta

jo jag är också av den typen som är ute i sista sekund när det gäller julklappar och det är då allt är som dyrast hhaa

2007-11-07 @ 20:25:19
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0