trevligt fredagskväll.


Nu sitter jag hemma, nyducshad och trött. Kom just hem från en av dom bästa träningarna på länge.
Under träningarna kändes det förjävligt att springa så mycke men nu känns de bra. Mera såna träningar så vi får kunton upp till Storvreta!

Ikvl ska jag bara slöa och slappa här(läs:facebook) och framför tv:n och kanske lite framför franska boken också.. Trevlig fredagskväll ska jag berätta.. :D Men imoron så får ja hoppas att Linda kommer o hålla mej sällskap efter elit matchen för en till dag i streck helt ensam så får ja fel i huvu. Ja behöver socialt umgänge.
Kommer du Linda? (:  Om ni vet ifall de händer någo i den här stan imoron, meddela mej!

Nu ska jag fara å leka social med hunden (braliv)..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0