Gotta go my own way


Ciao!

Skönt ledigt imoron. Mina planer för imoron dagen är: Åbo (hullut-päivät,besöka min bror och annan shopping) måste ha en ny rock, vinterskor och kanske något till festen,sen förfest hos Astrid i Starkom och sen ettornas tackfest! Hoppas den blir lika bra som vår super fiilis gulnäbbsfesten men har på känn att den inte blir..De e så mycke människor som int alls egentligen passar till en gymnasiefest som är påväg. Ordna sjäv era fester!

Om jag ska va riktit ärlig är min festfiilis 0%..
Ja vet inte men har faktist inte nån fiilis. Kanske den kommer imorn, får hoppas det iaf. Vet inte om jag ska dricka och vad, men om ja ska dricka blir de säkert vakio Lild-lonnku! Billit bra och gott!! Isåfall får min bror igen som vanligt handla till mej, han ska leka DJ me nicke där. :D

Nu ska jag i duschen,  äta och sen barnvakt till Hanne.

Tsaukki.

Jag får på nerver med människor som är alltför fulla av sig sjäv, det är otroligt nerverande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0