Höstdeppigheter.


Det här är bara en dag då allt tar emot3000 och ja inte orkar med något. Satt just på 2 och en halvtimmes hygienpass föreläsning och hälften av tiden var mina tankar och huvud bortblåsta med vinden medan jag borde ha lyssnat. Nåja sent att ångra de nu. Nästa vecka tent idet.
Har även en massa skolböcker som väntar nere på att jag ska aktivera mig men när jag bara inte orkar. Borde förbereda min uppsats men var finns inspirationen? Får ingenting att toima just nu.
Varför är känslan denna? Är det de kalla och dystra höstvädret? Skoltröttheten eller va e de?

Ush ja e helt slutkörd, skönt med lite loma på torsda och freda. Hoppas inspirationen kommer tillbaka till mej sen. Får hoppas det iallafall..

Nu kolla på bilder från Tackfesten från fredagen, helt bra fiilis, men ni som söndrade vessorna och kranen snälla fundera lite efter var det faktist nödvändigt! Man kan festa utan att söndra allt, men ni verkar inte riktit förstå de. Hoppas ni känner er otroligt bra för er nödvändiga insats. Noja tack för festen iaf!

Nu ska jag släpa ner mej och se ifall jag hittar inspisen-

// Moidå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0