Höstigt.


Skönt, nu är provveckan förbi, nästan iaf, ifall jag klarar mattan, annors blir det omtent. Finskan gick helt bra, 8 och Hälsokunskpen har vi inte fått ut ännu.. Jag hatar matta, de e ett mycket jobbig och krävande ämne, iallafall när man har Jessica. Med birger sku man säkert ha fatta noll med endå klara provet, med jessica fattar man sådä ungefär. Men voi Jeesus de dä provet. Nej nej, ja får bara lov att lita på min matta känsla och hoppas jag klarar det utan en omtent! :)

Alltså har jag i princip ledigt ända till måndan, SKÖNT!

Nu är bara frågan, va ska jag göra. Shoppa? Besöka min bror i Åbo? Storstäda mitt rum? Sova hela dagen?

Ja vet inte, iaf ska jag på massage imoron, sen träningar och sen ska jag vara barnvakt. 
Till fredan har jag exact inga planer, men får nog se.
 På lördaagen går hela dagen i innebandys ära. Vi har start kl.9 och kommer troligen hem efter 21.00. tre matcher med två bytesspelare,  Nais. Sen på söndag ska jag hjälpa camilla med att fara på barn-loppis som Josses lekis ordnar..

Så att och sen på måndan börjar nya perioden. 

Idag  tänker jag njuta av hösten, dricka varm kakao och äta nybakad tosca kaka och Sveriges toppmodel..:D
Me like<3

Tsaukki! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0