Jag vill ha...


Jess, 8 i samhällsläran, och hälsokunskapen idag gick också helt bra! Nu bara finska och mattan kvar. Bara jag klarar mattan e ja helt nöjd.. Hoppas!

Sen kanske på onsdag eller fredag och shoppa, måst kolla hu de blir med träningarna. Har faktist länk idag, men tror de e bäst att ja stannar hemma eftersom vaderna inte riktit e i skick och så har ja sån jävla mensvärk, men får se.
Är i behov av en ny vinter rock och vinter skor, även en seglarjacka sku sitta fint. Men främst en vinterrock. Sen behöver jag nya innetossor och länkaren. Ush de blir dyrt de hä.

Sen också en ny telefon sku sitta fint. På den jag har fungerar ungefär hälften av knapparna plus att den är mycket nerverande.



 En sån hä sony ericsson s500i sku sitta fint. Om ja e riktit snäll kanske pappa kan sponsra mej. :)

 Nej nu slötitta på tv sen finska.

Tsaukki!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Nice

2007-10-08 @ 21:32:09
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0