Prov-vecka...

Skönt, ett prov till avklarat idag, bara 3 kvar (Hk, Matta o finska). :P
Hadde Samhällslära prov idag, en juridik kurs med massor nyttigt och delvis intressant material. Provet gick sådär, vår lärare Herr Till är en ganska krävande lärare, så för att få bra i provet krävs en massa kunskap. Nåjo men iaf, underkänt var det inte tror jag iaf.

De enda provet jag är rädd för denhär prov-veckan är mattan. :/ Den är så svår, förstår noll. Seriöst noll! Måste bara tillbringa v-slutet i matta boken och häftet..
Sen är det bara finska och hälsokunskap till, vilka båda borde gå relativt bra tror jag.  Sen får jag ett förlängt v-slut med ledigt både torsda och onsdag! Skönt! torsdagen tillbringas genom storstädning av rummet och fredagen troligen med ett besök till H:fors eller Åbo för att shoppa. Får se.. :)

Skönt med v-slut nu, idag träningar och slöis kväll. Imoron är planerna ganska öppna förutom att Elit herrlaget(innebandy) har säsongens första matchen så far säkert dit om inget annat, och söndagen tillbringar genom att läsa Hälsokunskap och matematik.

Ganska skönt v-slut med inga stressande planer.. :D

Tchaukki :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0