Skoltrötthet..


Nu sitter jag här igen fast har skolarbete så att de räcker. SL prov på fredan, matta-prov som borde övas på, ett 7-8 sidors arbete om rockens historia, Blää ja orkar inte mer.
De värsta e att redan efter ca. 1 period tar allt bara emot, hårt emot, fast jag denna period har haft massor håltimmar, vilket resulterat i massor timmar i serendi och försökt sova ordentligt..Vad beror denna eviga skoltrötthet på? 
 Eller är de bara jag som inbildar mej?!
Noja, kanske de blir bättre med en ny period och nya ämnen, hoppas fast får nog se.

Idag ha förresten vädret varit oanat fin, soligt och varmt, mera sånhä dagar.

Ush, snart far camilla, pappa och systrarna till thailand 15dar, och jag får bli hemma! Trevligt ska jag säga! Noja jag förstår, snart körkort och bil och det är inte det billigaste, MEN ENDÅ!
Kanske jag bara gömmer mej in i kappsäcken ;)


Slut tjatat för idag, tjaukki! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0