Sometimes it just feels great!


Ja vet inte vad som gör känslan men något gör så att de känns fittit bra just nu. Okej, de e mitt i prov-veckan, har 3 prov kvar, men ENDÅ! De e en sån konstig känsla. Kanske de var inneandy matchen som gjorde det eller sen att jag vet att jag är ledig nästa veckas tors och fre vilket betyder säkert shopping i åbo el hesa, sen matcher! Ja vet int men kanske de e detta som gör mej så glad. :P

Kom just hem från Elit herrarnas första hemma match och första matchen i serien iår också. Synd bara att de inte bara gick så bra.. Orsaken kanske var att det motsatta laget (M-team) är tippade favoriter i serien. Men hoppas dom reser sig igen, nå let´s see. :) Fiilisen idag med flickorna i laget var toppen, vi hadde otroligt kul :D

Jess, snart är det dags för vår första match både i flick och dam laget. Dumt att båda e på samma dag så vi hamnar "dela" på laget. Nåja, men nais. De e iaf jätte nais att spela, lagandan i laget är också på toppen bland de flesta. De blir säkert iår också ett besök med b-flickorna till Storvreta i uppsala till innebandy turneringen. Förra året slapp jag inte med, men i år då ska jag!:D

Slut tjatat för ikvl, snart Sing-a-Long och sen läsa lite Hälsokunskap. 

Tchaukki! :) 


Kommentarer
Postat av: malin

va rolit att du har ny blogg:)

2007-09-29 @ 20:29:11
Postat av: Sandra

hej jasse! jo ja hoppas verkligen me, men den borde nog bli bra:) känns redan lite bättre så. alltså e de bara b-flickorna o int damerna som ska ti storvreta i år?

2007-09-29 @ 22:44:14
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0