Du är det roliga i hasch..


Nya perioden börjar imoron, dock inte favorit ämnen men iaf, ny period, nya krafter, nytt ork och fatta sista perioden av tvåan. Bara inte skoltröttheten som just nu tynger inte också gör det nästa period, ny inspiration måste grävas fram från någon grop.
Mindre än 1 månad kvar tills jag infinner mig i värmen, skönt! Att också 18-års dagen närmar sig med stormsteg och planeringen av en möjlig fest med fullt karatefylla sku vara mera än nais. Vi får se hur det blir, skickar inbjudan sen! (;

På fredagen har jag först körlektion (parkering, haha!) och sedan efterlängtade frissabesöket, vilket jag faktist är i behov av, tonen på mitt hår är orange(!) nu! Lite slingor och klippning står på turen.

På lördagen har vi våra sista dam-matcher för den här säsongen, möjligen en bastu-kväll med bästa laget skulle inte sitta helt fel till.
 Ifall ingen bastukväll, tänker jag ta första bästa tåget till Åbo på Aleksis 18-års fest, har kommit fram till att har spenderat alltför lite tid i åbo den här hösten och vintern och saknar mänskorna där, det ska bli ändring på det i sommar, iaf när bästaste Martsu kommer tillbaka från Usa. Har saknat henne något olidligt och har massor att prata med henne om, tuu kotiin tai tuun hakee sut sieltä martsuli, var det sista jag sa i telefonen idag till henne.Guldvärd!

Imoron skola, serendi,barnvakt och träningar. Nu teho-osasto!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0