Gossip Girl



Jess, snart kommer Gossip Girl. Har blivit besatt av serien, kan inte annat än tycka om! Bortskämda överklass ungdomar som lever livet, nais. Älskar deras skitsnygga kläder, sku inte tacka nej till en GG garderob! Nörd...

Nu ska jag fortsätta hjälpa min syster med finskan (hon har det kämpigt), sen GG och möjligen varvet med hunden om jag orkar besvära mig. Imoron sovmorgon, skönt!

Have a nice day! - Bon Jovi

Ps. Inte så många dagar kvar till solen! :) och inte heller till 18-årsdagen, det här är sånt jag lever för nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jasse, vet it om Didi ha tala me dig, men de glömdes en svart HM väst, storlek 40 i bussen på lördag, hör av dig om de e din! :)

2008-04-17 @ 11:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0