Inte långt kvar...


Tjohej det är fredag vilket betyder v-slut och 2 lediga dagar, skönt! Endast 2 veckor till värmen, 4 till 18-års dagen och 6 till skolavslutningen, nice!

Nu har ja varit utan att äta godis i 3(!) veckor. Det trodde jag inte om mig, min vanliga karkkilakkon brukar sluta efter 2-3 dagar eftersom jag är bokstavligt en karkkiråtta och har varit det ända sen liten. Nästan all sorts godis duger i mig.. Så duktigt duktigt, återstår att se hur länge jag klarar mig.. ;)

För v-slutet är planerna helt öppna, iaf det är någo roliga happenings pågång här meddela gärna. Hörde att det på lördagen är fest i JT, men tror inte att det riktigt är något för mig, saas nähdä mitä keksitään.. Ett besök till Åbo för att hälsa på vännerna eller ett shoppingbesök skulle inte sitta helt fel, men min ekonomi tycker att jag hellre ska bli hemma, så att! :/

Ikvl blir det möjligen träningar (om inte barnvakt el nå annat), kvällslänk med hunden och alltid lika roliga Sing-A-Long!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0