Morsning korsning!


Halloi!

Skön helg bakom mej igen en gång! Vädret har varit fantastiskt idag, vilket resulterade i lång länk med hunden, lite fotas utomhus och ett besök till bästaste serendi med härligt sällskap och njuta av solen! Nice!

På lördagen möblerade jag om och ut i rummet. Gamla sängen fick jonas o jag fick systers 120cm säng och klädskåpet fick fara. Konstit att sova i så stor säng, så jävla mycket utrumme.. Får se ifall jag byter tillbaka eller inte, inatt sov jag faktist inte bra, men det kan även bero på annat än sängen, återstår att se!
Ska bjussa på bilder i ett senare inlägg sen när jag orkar engagera mig lite mer. Det blir före - mittemellan - efter bilder..

Imoron börjar en ny skolvecka, säkert är aktiviteten lika som förra veckan, återstår att se. Borde dra mig ordentligt i kragen, men jag orkaaaar inte, har ingen motivation. Imoron även körlektion och sen med laget till kisakeskus och duuna lite! Haha!

Nu lite msn-snack och sen gonatter! ;)
En ny favorti låt,lätt!
The red Jumpsuit Apparatus - Your gurdian angel

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0