NICE!


Äntligen börjar jag känna mig lite mer energisk och frisk. Kanske var det serendi teét som gjorde det! ;)
 Det känns som om febern har börjat avta (har inte vågat mäta, jag hoppas på det bästa och vill inte bli besviken) men halsen känns ännu förjävlig. Ush!
Engelska provet igår gick faktist dåligt, 5+ men med tanke på att jag skrev provet i över 38 graders feber och orket att läsa var lågt är jag nöjd över att jag blev godkänd, förstod att allmänt hade provet gått mycket dåligt! Moddan idag gick väl heller inte så hurja bra, får nu se, att överhuvudtaget orka tänka på prov när man är sjuk är svårt och det har det även varit för mig. Imoron är jag ledig och tänker njuta till hundra av det! Möjligen ut och gå (har inte vari ut mer än 10 min dom senaste 4 dagarna, har bara sovit, tittat på tv och gnällt) hoppas bara vårvädret håller i sig. Nu känns det äntligen som om våren sku påriktit börjat! Väntar bara på att få sitta ute i serendi och njuta av solens värme och en kopp kaffe, då börjar våren helt påriktit
Helgens planer är inte så stora, möjligen cirkus med syster, får se! Några franska ord och grammatik måste jag också lära mig, jobbigt jobbigt!

Att det även bara är 1 månad tills jag slipper iväg till solen och värmen, nais! Tänker bara slappa, njuta och ta det lungt, precis vad jag behöver efter den här vintern! :)



Nu tänker jag fara och bokstavligt tråma i mig mintchokladglass, mums!

Ikvl blir det innebandy på tv, 3:e finalmatchen mellan SSV-Classic, hoppas classic utjämnar så det sku bli lite spänning och månne inte även slöas! :D

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0