Torsdags funderingar

Ikvl blir det barnvakt + träningar, tänker släpa med flickorna till hallen så får de hitta på nåt att göra..

Den nya perioden började där den gamla slutade, alltså inte så hurja aktivt.  En serendi kaffe kändes återigen bättre än 2 timmar matta med Birkku.. Har inte ännu heller gjort enkka och modda bokrecensionen, jag börjar känna syyllisyyttä(sv?).. Var ska jag hitta motivation?! Nå kanske den hoppeligen dyker fram från någon bakficka nu under våren..
Nu reda upp i rummet, sen butiken och sen och utöva världens bästa sport! Ikvl blir det teho-osasto och inte igår som jag skrev, tog lite fel på dagarna, nätter! Haha! :D




Take care!

Kommentarer
Postat av: Miilo

Jag kör med anders somtur, jag tror att Ann sku tappa nervena direkt med mej :D

2008-04-10 @ 17:16:20
URL: http://linneaterese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0