Yoghurt-russin och rella!

Yoghurtrussin is the shit! Nam säger jag bara.

Idag måste jag ta tag i rellan, har faktist inte varit så värst aktiv under den här perioden (om Linda har fler närvaro timmar än jag förklarar det ganska mycket ;P) och provet är imoron, tjohej. Men rella proven brukar inte vara så krävande så..
Ikvl blir det troligtvis träningar, men inget springas för min del eftersom har en vecka av feber och flunssa bakom mig så tänker ta det lungt. På lördagen har vi säsongens sista matcher, det ska bli riktigt roligt, iaf matchen mot de definitiva favoriterna Pallokeisarit, NAM!
Borde även ta mig i kragen och göra modda och enkka bokrecensionen som ännu är olagade, resttalko är inte riktit lockande, så kom igen!


Nu lite nördas och sen reformationer i Tyskland och annat roligt!


Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0