Onsdag


Efter att ha stridit tillräkligt med HTML-koderna fick jag iaf en liten förändring på bloggen. Ska bättra på den ännu lite till men orkar inte mera idag. Kanske kommer det en dag då jag är på lite mera kreativt humör.
Idag har jag skrivit försäkringspapper så att bilen äntligen kan börja repareras. Saknad. Har också suttit i favorit kafeét med Sara och börjat städningen av klädskåpet. Konstigt nog tappar jag alltid inspirationen då jag är halvväg, även denhär gången..Så har lite kvar ännu, målet är att den inte ska vara proppfullt som nu, utan allt som jag inte har behov av åker vidare..Borde även besöka matbutiken och fylla på dom toma hyllorna i kylskåpet.
Har inte ännu bestämt mig ifall jag skall åka till huvudstaden imoron eller på fredagen. Fick svar på mitt mail som jag skickade till Henry Lloyd butiken och det visade sig att dom har rocken jag var intresserad av där. Den vit-gula. 220E sådär bara, svider nog lite, men ska man så ska man. Och ännu till datorn för 800E och lite höstshopping, ajaj, sluuut på konto. Tacka vet jag studiestödet som förgyller höstmånaderna, vad skulle jag göra annors?!

Nu tillbaka till klädhögarna och se ifall jag skulle få nån ordning på dom.

Dagens låt: Gavin Rossdale-Love remains the same

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va kiva o prata lite idag :) och SNYGG design!

2008-08-06 @ 19:28:32
Postat av: Sara

höh, de va från meej! ;)

2008-08-06 @ 19:29:58
Postat av: malin

så fin du e på bilden=)

2008-08-06 @ 21:15:40
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0