rastlöst


Känner mig otroligt rastlös, ni vet den känslan att ni skulle kunna hoppa upp till månen och ner tillbaka. Därför kunde jag inte heller fortsätta min samhällslära läsning, det kittlade i armar och ben. Iställer sätter jag mig framför dumburken, kollar runt och försöker driva tiden. Kanske borde jag gå ut med hunden, när hon för engångs skull är hemma..
Låter fint det där.

Har inte varit en så aktiv bloggare under den senaste tiden, mest pga att jag har en massa saker som måste och borde göras nog. Men bara jag skaffar hem w-lan anslutningen och får min dator i sitt fulla bruk ska det bli ändring på det hela. Längre och intressantare inlägg och möjligen en "dagens" varje dag. En bild, låt ellet outfit. :)

Nu ut med hunden! Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0