Regn och gråa moln


hohho, tråmade just i mig en juusto-ateria från Hese. Hade faktist inte meningen men när Jonas kom och övertalade min mage om att den behöver lite till mat och kylskåpet börjar gapa tomt igen.. Så det blev meno med jonas vrål-åk! Konstigt nog mår jag inte ett dugg illa, vilket jag vanligen brukar göra efter skitmat, så kanske det bara gjorde gott. Önsketänkande liksom..

Ute fortsätter det gråa och regniga vädret men tillika är det skönt, ingen press på att göra något överhuvudtaget, eftersom att är städat här hemma. Okej, jo visst, studentskrivningarna närmar sig men just nu orkar jag inte med sånt.
Skickade tidigare idag mail till Henri Lloyd storen i H:fors, återstår att se ifall nån av rockarna finns där. Så isåfall blir det ett besök dit efter rocken, köpa datorn (det blev en fujitsuSiemens från Stocka efter många om och men) och möjligen ett kafe besök med vännen från stan, haha! :D
Det känns som om jag har miljoner saker ogjorda men när jag tänker efter är det inte riktit så heller. Känns som om livet sku vara ganska långt under kontroll (okej, inte gällande stundentskrivningsläsande) och jag vet ungefär var jag står nu. Nästa problem är väl vart jag skall stiga till näst. Vad vill jag egentligen? Det är den svåraste frågan och något jag försökt komma underfund med ganska länge men än så länge har jag inte kommit någon vart. Ähh, jag tänker lite på magkänslan och kanske hoppas på att jag snart vet något mer om vad jag vill. Nu orkar jag inte bekymra mig mera, blir bara frustrerad eftersom jag kommer ingenstans. Som tur vet jag iaf var jag står nu, så det behöver jag inte grubbla på. Så att, nu ska jag lägga mig på soffan och hoppas det kommer något riktigt underhållande på TV:n, men med min tur kommer det väl högst möjligen gamla Simpson-avsnitt på 5 olika kanaler. Jess!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0