söndagsfiilis

Söndagsfiilis, det beskriver känslan idag ganska långt. Dock inte krabbis eftersom jag åkte till stugan inte ut och festa, lika bra så.
Igår besökte vi Ikea och det resulterade i ett nytt skrivbord, stol, lådor, växter,tavla och en massa annat. Så vi har idag med syster kämpat för att få ihop möblerna. Efter flera timmars slit och "vi vill ha en borrmaskin" utbrister pappa; jomen vi har ju en helt ny i garaget, kiva att han berättar liksom. Vi hade kämpat och kämpat och har händerna fulla av blåsor, kiitti!
Allt är inte ännu färdigt monterat, så bilder bjuder jag på imoron, eftersom mitt rum just nu ser ut som jerusalems förstörelse.

Så att, nu är även min dator i full bruk, och wlan fungerar som det ska! Härligt men farligt eftersom ju skrivningarna närmar sig och blickan borde vara riktad mot boken inte datorskärmen. Äh, vi tar de på känsla!

Ska bjuda på en bild från WTA turnering någon vecka sen. Big time funny fast ingen framgång direkt! ;)


HAGGORNA (Diana-Jasse-Vonne-Marre)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0