Tillbaka till vardagen


Första skoldagen inledd, nu börjar vardagen liksom. Känns inte som om det skulle finnas ork till det just nu, men bara jag försöker skärpa mig lite så månne inte det går. Börjar bra med omtent imoron, (matta) och har inte ens öppnat boken, inte heller häftet. Tror att jag skippar det och tar det nån annan gång istället. Skärpning liksom!
Efter skolan blev det serendi sittas med de bästa, skvaller och planeringar, haha! :D Sen trampade jag iväg till Säästö inhandlade lite mejk, hårfärg och korgar för att få någon ordning i lådorna. Så nångång ikväll ska jag ännu orka färga håret, blont, men återstår om det blir orange eller inte. Alltid lika spännande! Resultatet lägger jag möjligen hit ifall jag orkar. Alltså vart har all ork försvunnit?! Har blivit så jävla lat den senaste tiden att det är riktigt hemskt. Ush.

Nu slut svamlat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0